Om du upplever problem med din tjänst, följ felsökningsguiden nedan för att komma vidare:


1. Kontrollera aktuell driftinformation

2. Kontrollera att all utrustning såsom dator, elkablar mm fungerar som de ska.

3. Gör en omstart på fiberkonverter, dator, router o.s.v.

4. Leta efter en lösning på Vanliga frågor eller Bredband2s sida för kundservice. Notera att A3 bytt namn och gått ihop med Bredband2.

5. Gör en felanmälan till Bredband2 på telefon (+46) 770-910 200. Supportens öppettider är helgfria vardagar 08:00 till 18:00. Fyll gärna även i vårt formulär så vi i Styrelsen får lite insyn i vilka problem som upplevs i nätet.

Bredband2 felsöker och åtgärdar eventuella problem på sin sida. Om felet finns i ORFs fibernät meddelar de oss som ser till att du blir kontaktad för felavhjälpning.